Intrebare - Alina: Am administrat copilului meu de 8 ani o instalatie de Symbicort si una de Flixotide pentru astm bronsic alergic. Dar la 10 minute dupa administrare a inceput sa tremure foarte tare de frig. Flixotide era rece sau e o reactie adversa? Cat de grav este? Sunt la recomandarea medicului si mai are 10 picaturi de Xizal si o pastila de Singulare 5mg seara.

Raspuns - Dr. Ana Stefanescu: Symbicortul contine un bronhodilatator (Formoterol), care uneori poate avea reactii adverse de tipul agitatiei, tahicardiei. Nu se descriu tremuraturi pentru acesta - dar pentru alte substante din aceeasi gama se descriu si tremuraturi. Asa ca mi se pare posibil sa fi fost din cauza acestei componente. Nu cred sa fie nevoie sa nu il mai administrati - incercati si cu urmatoarea doza pentru a vedea daca se repeta efectul, situatie in care discutati cu medicul dumneavoastra. Multa sanatate!




Daca va place acest articol urmariti-ne si pe FACEBOOK!
Specialistii raspund gratuit intrebarilor dvs!

Newsletter